Min nuvarande hudvård

Som jag skrev om tidigare har jag fått väldigt mycket finnar denna sommar.
För någon dag sen drog jag därför till apoteket för att finna lyckan i preparat.
Jag har ännu inte hunnit prova dessa till 100%, men just nu ser det rätt bra ut, det blir inte sämre iallafall! Kommer rapportera om hur det går.
Här är det jag tvättar mig med.
Innan tar jag såklart sminkborttagning om jag har smink, sen använder jag denna två gånger för att ta bort allt skrot och rensa huden på djupet.
Sen använder jag denna, som är en fuktgivande kräm.
Efter det använder jag Basiron på de ställen där jag har finnar eller där de oftast kommer.
Kommer förhoppningsvis kunna rapportera varje vecka om hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0