Hudexem

Hej läsare!
Som ni märkt har det inte kommit upp någon FOTD som jag lovade. Men, som alltid, har jag en riktigt bra ursäkt.
Jag har sedan två år tillbaka haft problem med acne, hudrodnad och även torrhet. Jag har provat det mesta men inget har verkligen funkat. I fredags så provade jag något nytt. Och nu har jag finnar över HELA ansiktet, och det kliar så jag blir galen - och då ska jag bara säga att för mig kliar inte myggbett så mycket.
Hursomhelst så har jag inte kunnat sminka mig, jag försöker just nu sluta med alla preparat och hoppas att min hud går tillbaka, för dethär ser inte klokt ut. Tyvärr får ni inte se någon bild, för det är seriöst inte kul.
Hoppas ni har det bra iallafall!

Kommentarer
Postat av: Maggie Makeup Addict

Det kan vara en idé att gå till en hudläkare om du har mycket exem och acne i ansiktet. Det kan vara t ex perioral dermatit om du har otur, och då är det bra att veta om det är det och vad man måste tänka på då.

2010-04-17 @ 04:24:57
URL: http://maggiemakeupaddict.com
Postat av: Fridde

Ojdå. Jo jag har gått till skolläkaren och kollat och fick prova någon kräm som var recepbelagd.

Tror jag får ta ett snack med mamma så får vi gå till vårdcentralen!

(och nu måste jag googla på perioral dermatit för att veta mer)

2010-04-17 @ 19:46:47
URL: http://friddeotd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0