Clinique Anti Blemish Solution

Tidigare snackade jag om att jag börjat använda något nytt för min hud. Det jag testar just nu kommer från Clinique och heter Anti Blemish Solution. Den är för alla hudtyper, och för mig som har blandhy med finnar och väldigt torra partier ska detta passa.
Jag har ännu bara provat den i en vecka så jag kan inte avgöra än hur pass bra den funkar på mig. Dock så gick min hud från katastrof till helt okej på två-tre dagar.
Jag har tidigare provat deras kända 3-stegs system, som har funkat men inte tillräckligt. Jag hoppas verkligen att denna ska hjälpa att ta bort mina tonårsfinnar utan att torka ut min hud allt för mycket. Just nu ser det ganska ljust ut.
Bara så ni vet; Jag har provat ALLT apoteket har haft, allt från Åhlén och liknande, och inget har funkat så jag har fortsattit med det. Jag har haft finnar sedan jag var ungefär 13 år, och lidigt av det sedan ungefär samma tid. Just nu käkar jag p-piller så det kan påverka om detta funkar eller inte, så gå inte bara på mitt betyg. Kolla alltid upp vid t.ex. Clinique-disken vad som passar för dig, för det är ju så olika för alla.
Jag kommer uppdatera ungefär en gång i veckan för att se hur det går.

Kommentarer
Postat av: kiki

kanske ska köpa de/dom, om dom är väldigt bra fr hyn.. :)

2010-04-17 @ 01:54:43
URL: http://minipri.blogg.se/
Postat av: Fridde

Ja, men du har väl inga finnar?

2010-04-17 @ 02:02:40
URL: http://friddeotd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0