Sweet 16

Tjoho!
Igår, den 20 april, blev jag äntligen 16 år.
Dagen var jättebra, efter skolan gick vi på asiatisk buffé och det var jättetrevligt.
Så, nu tänkte jag berätta vad jag har fått :D
Jag har inte hunnit fota än, men det ska jag göra snart!
- Hello Kitty Kudde
- Hello Kitty Filt
- Lush Avobath badbomb
- Mac Pigment i Pink Opal
- Mac Beauty Powder i Shell Pearl
- Mac sminkborstar 109 och 219
- Mac Fix+
Det var allt!
Sen ska jag träffa hela stora tjocka släkten, och mamma lovade att jag skulle få spendera pengarna jag får på Macsmink, vilket jag inte får göra med t.ex. månadspengen eller om mamma skulle ge mig pengar. Men nu så köpte hon grejerna istället.
En till grej som är ny; jag har joinat sminkforumet Pret-ty :D
Faktiskt, så har jag blivit aktiv redan, och det är mycket trevliga personer där. Dock har jag inte kikat in på Off Topic-delen än, eftersom jag gillar Hairdrobe mer och...ja.
Hursomhelst så har jag bytt till mig en Mac Paint Pot i Bare Study som kommer på posten antagligen imorgon. Kanske blir så att jag fotar allt jag fått under de senaste dagarna imorgon när den kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0