39 grader

Hej bloggen... Precis efter mina senaste inlägg om att jag skulle börja blogga igen och visa upp håret i tisdags så blev jag sjuk. Feber, hosta och yra. Gick till skolan på onsdagen, torsdagen och fredagen men hade feber och hosta, kände ändå att jag inte ville missa de första dagarna. Nu är jag supersjuk, 39,5 graders feber, hostar och orkar knappt röra mig. Mamma är min assistent och matar mig med vatten, det enda jag kan äta eller dricka. Käkade två gifflar igår men annars är det mesta vatten. Jag lovar att komma tillbaka när jag är frisk. Jag ska berätta om första dagen på gymnasiet, visa nya håret, visa min piercing och ta en massa FOTD. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0