Hej alla fina bloggläsare!


Nu är jag tillbaka från min sommarsemester, skolan börjar på onsdag (tror jag ska skriva ett separat inlägg om det) och jag har haft den bästa sommaren i mitt liv. Jag har vuxit upp, varit med om massor, och haft det skitkul.
Dock har sommaren 2010 inte innehöllt så mycket smink. Jag har handlat på rean, that's it. Jag har sminkat mig max 10 gånger på hela sommaren, delvis av lathet men också för att det har varit så varmt att jag svettat bort hela mitt yttre hudlager och fått värsta acnen på flera år.
Så, jag har inte haft så mycket att skriva om här och har istället tagit en paus. Men nu när det börjar bli lite kallare, jag har fått mer acne-preparat, och nu när skolan börjar så börjar min sminkperiod igen!
Funderar även på att lägga in lite insperationsbilder som jag hittat typ på google, vill ni se eller inte?
Efter helgen, närmare bestämt på tisdag så blire nytt hår för mig, fram tills dess får ni ingen bild. Jag har även tagit en piercing, mer än så säger jag inte :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0