MAC

Här sitter jag och dreglar över alla bilder och videor på youtube på kommande MAC-kollektioner. Några ser minst sagt tilltalande ut. Jag har inte mycket MAC-smink (än, hehe), men jag köper hellre LE-saker än de permanenta just nu, eftersom det finns så mycket fint överallt men LE-sakerna kan man ju inte åka in och skaffa när som helst.
Jag var inne och kollade på Purity's blogg (underbar blogg, Sanna är fantastisk och är bra på att uppdatera om nya MAC-grejer) och såg en lista på kommande MAC-kollektioner. Tänkte lista några, som jag är sugen på att kolla in nedan:


Too Fabulous, har redan kommit ut.
Give me Liberty of London, kommer i April.
Viva Glam from our lips, har redan kommit ut.
Art Supplies, kommer inte till Sverige.
Prep for colour, kommer i April.
Pret a papier, kommer i Maj.
To the beach, kommer i Maj.
Too Fabulous har jag faktiskt redan checkat in, och jag är riktigt sugen på att köpa Mineralize Blush i Rhapsody in Two, dock är den lite för glittrig för blush för min smak så jag funderar på att skaffa den som en highlight.
Give me Liberty of London har jag sett promo-bilder på, och jag kan säga att Beauty Powder och ett av läppsticken SKA JAG HA, de ser helt underbara ut! Petals&Peacocks är ett väldigt färgsprakande krämigt rosa läppstift, och precis i min smak. Jag har ännu inte bestämt mig vilken av BP jag vill ha, antingen blir det någon av dem eller båda, haha!
Viva Glam from our lips har jag redan checkat och tjackat in ;)
Har ett inlägg om det.
Art Supplies kommer ju inte till Sverige men en har jag sett att jag tror jag vill ha, och ska försöka skaffa fram. Det är en av de nya Pro Longwear Lipstain Makers, i Stylesetter, en stark rosa.
Resten av kollektionerna har jag inte hittat något intressant i än, men det får vi väl se när det kommer fler bilder på dem.
Ni hittar bilder på kollektionerna på temptalia.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0