MAC To The Beach Loot

Hejsan!
Idag är jag glad, solen skiner, shopping och god mat och bra musik - dags för ett inlägg med foton!
Plockade upp tidigare idag Pink Rebel Lustre Drops från MAC To The Beach. Tänkte även köpa en av lipglassen i Flurry of Fun, men jag provade den på och den såg inte alls ut som jag trodde den skulle. Finns den kvar i slutet av månaden kanske jag plockar upp den, men som det ser ut nu så var den lite för glittrig och för lite orange för min smak, den såg inte 100% rätt ut på mina läppar.
Gick även förbi The English Shop i Söderhallarna för att köpa lite godis, nam nam ;)
Jag köpte Pink Rebel och inte Sun Rush eftersom jag är såpass blek, och inte vill ha bronzer ;)
Förpackingarna innehåller ynka 18ml men sägs räcka mycket länge. Härligt, för jag är riktigt nöjd med min!
Såhär ser det alltså ut, fast mycket mindre. Det är en klämtub så när man trycker kommer det ut. Man får en rätt bra presition med en sån smal applikator, det gillar vi!
Och såhär ser den alltså ut på min o så bleka hy, blekare än Mac Nc15 för referens.
Det är svårt att fånga upp det vackra skimret på bilder, särskilt med min gamla skrotiga kamera på 4 megapixlar.
Det var allt!
Håller på att fixa upp i mina sminklådor, just nu är det ganska kaotiskt. När jag fixat det och blivit nöjd ska jag visa er min lilla ynka sminksamling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad kostade den? :-)

2010-05-20 @ 22:45:11
Postat av: Fridde

Juste ;)

Den kostade 205:-

2010-05-21 @ 08:48:47
URL: http://friddeotd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0