My Mini Mac Collection

Nu ska jag visa er vad jag har från MAC! Det är inte mycket, men det jag har är fint :)
Borstarna 219, 109 och 239.
Bare Study Paint Pot
Pink Opal Pigment i den gamla 7,5grams burken
Pink Rebel Lustre Drops från To The Beach-kollektionen.
Studio Sculpt Foundation i NC15, som är lite för mörk för mig just nu men borde funka efter sommaren.
Shell Pearl Beauty Powder från Liberty of London-kollektionen.
Denna är mycket mindre rosa och mer korallig än min bild visar.
Viva Glam Gaga läppstift. Detta är verkligen älskat och använt den lilla tid jag haft det.
Petals & Peacocks läppstift från Liberty of London-kollektionen. Supersvårt att få fram färgen på bild, den är en  superstark rosa med en lila ton i.
Electric Fuchsia lipglass från Spring Color Forecast-kollektionen. En superstark rosa med lila ton och blått och rött skimmer.
Fix+
Brush Cleanser, som jag behöver en ny av eftersom denna snart är slut.
Det var allt, more to come!
Fråga om ni undrar något över någon av produkterna.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Du borde skaffa en bloglovin knapp så man lätt kan följa dig :) Om du inte redan har de? Jag kanske bara har varit blind :P



Ha de bra! :)

2010-05-21 @ 22:35:06
URL: http://sminkladan.blogg.se/
Postat av: Fridde

Jag vet faktiskt inte hur man gör ;)

Berättar du så skaffar jag det gärna :D

2010-05-23 @ 22:28:41
URL: http://friddeotd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0